Bilete av ein telefon Bilete av eit brev Bilete av Facebooklogo

Kurs: Korleis nå ut i sosiale medier i 2025? Marianne Holvik skal halde heildagskurs for oss!

Kjennest det av og til umogleg å nå gjennom støyen i sosiale medium? Strevar de med å få synlegheit og engasjement – trass i godt innhald?  I dette kurset får de nøkkelen til korleis de faktisk lukkast med synlegheit og engasjement i sosiale medium – tilpassa 2025 og åra som kjem. Og det beste? Det krev verken uendeleg med tid, energi eller teknisk kunnskap. 

02.06.2025

09:00 - 15:00

Gymmen Scene, Sophus Lie-vegen 1, 6770 Nordfjordeid

Korleis nå ut i sosiale medium i 2025 

De lærer: 

  • Korleis algoritmane fungerer – og korleis de kan bruke dei til dykkar fordel
  • Kva slags innhald som skapar ekte vekst og engasjement 
  • Korleis de jobbar smart og effektivt med planlegging og kunstig intelligens 

    Dette blir ein lærerik og inspirerande dag der de får eit komplett A til Å-kurs i korleis de når ut på sosiale medium – og samstundes bygger ein sterk merkevare som tiltrekkjer, engasjerer og gir målbare resultat. 

Kven passar kurset for? 
Dette kurset er skreddarsydd for små og mellomstore verksemder, gründerar, marknadsførarar og sosiale medium-ansvarlege som ønskjer å jobbe smartare – ikkje meir – med synlegheit og engasjement i sosiale medium. 

Enten du er nybyrjar som vil lære det grunnleggjande eller allereie har erfaring, men ønskjer å oppdatere deg på kva som faktisk fungerer i 2025, vil du få nyttige verktøy, innsikt og inspirasjon. 

Kurset passar spesielt godt for deg som: 

  • Har ansvar for verksemda si marknadsføring i sosiale medium
  • Vil forstå algoritmane og bruke dei til din fordel
  • Ønskjer ein tydeleg og praktisk plan for innhaldsproduksjon
  • Er nysgjerrig på korleis kunstig intelligens kan effektivisere arbeidet
  • Ønskjer å bygge ei tydelegare merkevare og nå ut til fleire – med mindre stress 

Kursleiar 
Marianne er gründer og dagleg leiar i Budskap AS – eit selskap ho har bygd opp frå grunnen av ved å bruke sosiale medium og e-postmarknadsføring som hovudverktøy. Ho har utdanning i psykologi frå Universitetet i Oslo og digital marknadsføring frå Høyskolen Kristiania. 

Sidan 2018 har ho brukt sosiale medium strategisk for å skape synlegheit, inntekt og vekst. I dag har ho over 20 000 følgjarar og når ut til hundretusenvis kvart år – noko som har gitt ho både kundar og samarbeidspartnarar. 

I kursa sine deler Marianne konkrete strategiar for å bygge synlegheit og tiltrekkje kundar i sosiale medium. Undervisninga hennar er praktisk, engasjerande og basert på eigne erfaringar som gründer og marknadsførar. 

Kurs-program:

09:00–09:15 – Velkomen og introduksjon

  • 09:15–10:00 – Del 1: Viktige fakta om sosiale medium i 2025
    • Fakta og utvikling for ulike sosiale medium
    • Kva sosiale medium er mest relevante?
    • Kvar finn vi dei ulike målgruppene?
    • Kor ofte, kva og når bør du dele innhald i dei ulike sosiale medium-kanalane?
  • 10:00–10:10 – Kort pause
  • 10:10–11:30 – Del 2: Innhald som når ut og engasjerer
    • Korleis algoritmane fungerer i sosiale medium – og korleis vi kan påverke dei til vår fordel
    • Kva slags type innhald som når ut og skapar engasjement – og kva som ikkje gjer det
  • 11:30–12:15 – Lunsjpause
  • 12:15–13:00 – Del 3: Enkle verkemiddel for å skape engasjement og dialog
    • Korleis skape tovegskommunikasjon
    • 1-2-3-oppskrifta for engasjerande innhald
    • Enkle, men viktige verkemiddel for å auke synlegheit og engasjement
  • 13:00–13:40 – Del 4: Korleis bli meir kreativ når du jobbar med sosiale medium
    • Korleis bli kreativ og finne gode idear
    • Enkle, men engasjerande idear å starte med
    • Avanserte idear for vidareutvikling og auka synlegheit
    • Korleis bruke kunstig intelligens i arbeid med sosiale medium
  • 13:40–13:50 – Pause
  • 13:50–14:30 – Del 5: System, struktur og planlegging
    • Korleis sette sosiale medium i system og lage ein postplan
    • Rutinar, malar og batch-produksjon
    • Kva du kan delegere (og korleis)
    • Appar og programvare for redigering og produksjon
  • 14:30–15:00 – Oppsummering og Q&A
    • Gjennomgang av dagens hovudpunkt
    • Spørsmål og svar
    • Utdeling av digitale ressursar

Spørsmål? Ta kontakt med Ida@inviro.no

Pris: 2.550,- inkludert lunsj

Påmeldingsfrist 30.05.25  (Ved avbestilling etter 30.05.2025 fakturerast 50% av kostnaden per deltakar. Dersom ein ikkje møter på kursdagen, fakturerast 100%)

Velkomen på kurs! 

Forfattar:
Øystein Nes

Sist oppdatert:
19.05.2025

Scroll top

Opp